2010. június 2., szerda

Köszönöm.Folyton csak köszönök mindent,minden egyes szavadat felém. Sokat tanultam tőled.Annyira szeretném ha boldog lennél.Abba a mosolyba még sokan bele fognak szeretni...hidd el...Tudom...Hiányozni fog mindened..a nevetésed,az érintésed a csókjaid.És tudom vissza fogom sírni.Igazad volt,tudtam én is hogy így lesz,de erősnek kell lennem,hiszen ez az élet.Még ha könnyekkel küzdök hónapokig is ...SOSE FELEJTELEK EL.Soha nem leszel számomra Csupán Csak Egy Ember.Mindig is leszel valami, valami fontos, akit sohasem fogok elfelejteni...Emlékezni fogok rád mindig,ígérem neked.Legszívesebben átölelnélek és sohasem engednélek el,de már nem tehetem.Mert nem vagy az enyém.Ezt választottad...remélem jobb lesz neked.Az első szerelem mindig nyomot hagy a szívekben,mondják..én már tudom , hogy valóban így van.Meg még azt is mondják,hogy az első szerelemtől való elválás nehéz... nem... épp az a nehéz,hogy sohasem válsz
el..a szíved mindig felé húz,de nem szabad, nem szabad már úgy gondolni RÁ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése