2010. január 31., vasárnap

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitõl kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem õket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.
köszönöm mesii. ♥♥ http://www.maximesi.blogol.hu/

7 dolog rólam.

első. pár éve egy idióta könyvmollyá alakultam át.
ebből kifolyólag idézetmániás lettem. //gyűjtő és író//
második. igazi hangulatember vagyok. egyik pillanatban táncolok.éneklek a másikban meg gubbasztok az ágyban.
harmadik. szeretem a zenét legyen az bármilyen.
[kiskoromban zámbójimmyvoltaszerelmem.de psszt.már kinőttem]
negyedik. a barátaim a legfontossabbak számomra. na meg a tesókám. (:
ötödik. andi szerint összetett egyéniség vagyok.
hatodik. ha felnövök szeretnék pszihológus lenni. embereken segíteni.
hetedik. a gitárom az életem.
+1. azt hiszem örökre ilyen akarok maradni. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése